Tuesday, November 4, 2008

Rindu padanya


Hi sume Hari ni aku cuti 3 hari. Banyak kerja di rumah yang perlu aku lakukan. Bayar duit 3A (api, air, astro) rumah sewa, hantar kereta ke workshop, repair PC, angkat kakak aku balik dari ofis dan basuh kereta JEP3901. Huh penatnya. Hari kedua cuti (hari ini) aku ke Sungai Besi bermain badminton dengan rakan-rakan ofis. Esok nak pergi ber "temujanji" dengan si dia. Hai lah cuti, kenapalah sat je rasa. hehe

Tiba-tiba aku terasa rindu sangat-sangat kepada tempat wall climbing di Summit USJ. Iyalah, dulu semasa baru kerja dengan Astro, aku masih kerja part time di Nomad Adventure. Sebulan dapatlah lebih kurang Rm 300, jadilah untuk tampung duit minyak bulan-bulan aku. Tapi sekarang tidak lagi. Sejak Nomad pindah (nama pun Nomad), cuti aku banyak dihabiskan di rumah; bermain PS2 atau membantu ibuku menjaga Qaseh Emily. Begitu sedikit ilmu yang sempat ku pelajari di situ. Rindu kat kawan-kawan di sana, entah apa yang mereka buat sekarang ini. Aku juga baru nak berjinak-jinak memanjat dinding tiruan di situ. Tapi apakan daya, jodoh tidak lama. Sewa di situ naik 200%. Siapa boleh tahan. Jadi pindahlah Nomad ke Petaling Jaya.


P/s: Terima kasih kepada Nomad Crew atas peluang yang anda berikan kepadaku...

2 comments:

zainal said...

Yearrhh...

Nomad dalam kenangan....

Stoner said...

haha

tanx encik kudult

atas peluang yg diberikan

walaupun diri ini mula-mula xmahir dlm bidang climbing ni