Monday, February 9, 2009

Tema macam nih~???WOW!!!

Yuhuu~

Erm beberapa hari yang lepas tiba-tiba terdetik dalam hati aku untuk organize trip ke Pangkor dan Dinner untuk shif aku. Al maklumlah baru bangun tido lepas kerja malam, idea ni tiba-tiba muncul. Lagipun memang ada demand untuk aku organize dinner tahun ni. Hopefully menjadi la kan.

Dinner...

Lalu aku pun terus mencapai towel ke-3 aku (hehe) untuk mandi dan bergegas mencari tempat untuk kami mengadakan majlis makan malam. Tumpuan aku adalah di sekitar Astro Bukit Jalil. Jalan punya jalan aku mengenalpasti dua tempat yang eksklusif untuk diadakan majlis tersebut. Aku merancang untuk menggunakan tema Hawaii (tema biasa aku...huhu) dan kali ini jenis BBQ dinner. So sape-sape nak jadi Tia Carrere (pelakon Hawaii yang HOT~!!!) boleh lah eksen pada malam tu....huhu. InsyaAllah BBQ dinner ni akan diadakan pada bulan Mei. Tapi semua ni hanyalah perancangan awal. Aku belum berbincang dengan Bos aku pasal hal ni. Lagipun aku masih menunggu emel daripada tuan kedai tentang menu untuk majlis ngap tersebut.

Pangkor...

Erm plan ni berpunca daripada perbualan dengan budak-budak shif 1. Jadi aku masih mencari hari dan chalet yang sesuai untuk kami. Harap-harap menjadi lah sebab gi Pangor memnag best~!!!

P/s: Xtvt macam ni bukan saja dapat merapatkan hubungan sesama staf, tapi untuk keluar daripada kebosanan bekerja, terperap dalam ofis dan bukak minda masing-masing...

2 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

btol ke sume kena dressing mcm tu...jgn lupe jemput aku yek, hehehehe...


salam perjalanan...

Stoner said...

haha...tapi maam ko kasi p ka???

hakhakhak~!!!