Monday, March 2, 2009

Janda Baik Lagi

Semalam (Ahad) ngam ngam 3 hari 3 malam aku berada di Lata Charok dari malam Jumaat bagi membantu Team Tact menjayakan program mereka. Macam biasa aku menjadi tukang masak. Tapi pada hari Sabtu aku mengikut peserta peserta ke air terjun 6 untuk aktiviti waterfall repelling. Tak sangka aku ditugaskan untuk menjadi despatcher peserta peserta tersebut. Iyalah da lama agaknya aku tak pegang aktiviti ini. Alhamdulillah semua peserta berjaya turun dengan selamat. huhu

P/s: Nak pi training boling pulak petang ni....

5 comments:

Rindu Alam Indah said...

ape lg..beli la harness beal+fo8+crab=RM299..
big offer bro..

Stoner said...

hahaha...nanti ar...banyak sangat nk kene beli nih...huhu

teamtact said...

salam rekreasi....

tq stone...

NaD said...

salammm

Stoner said...

wslm...anyyong~