Thursday, April 8, 2010

Sedih dalam gulita~


Peristiwa 1:Bola oh bola~
8April jam 0245, aku sanggup tahan mata yg dah mcm ada gam semata-mata nak tengok UEFA Champion Leagues di antara Manchester United dan Bayern....minggu lepas dah kalah, jadi kali dengan penuh harapan aku nak tengok, kot-kot Man U dapat tewaskan Bayern untuk pergi ke Semi-Final...game start dengan penuh aksi laju dari Man U...seghonok jek ghase~

Tapi...bile si Rafael asparagus yg sengal tu pegi kacau si Ribery second half dan dibuang padang, aku pun dah mule x senang duduk...fergie pun terpakse tukar strategi masukkan O'shea dgn Rooney jadi Man U dah xde striker!!!O'shea masuk semata-mata utk kawal Ribery di bahagian wing kiri...adoyai~akhirnye Man U menang tapi sebenaunye kalah...masak oh masak~xpela, xde rezeki la tu...

Peristiwa 2:Gelap gulita di minit ke 85~

Rasanye memang patut si NamWee tu buat lagu **** kat TNB...sebab ia berlaku di kala aku menantikan kot-kot Man U dapat kejar semalam...tapi apakan daya, "Earth Hour olok-olok" jadi lagi di taman aku...aku bukan nak blame or anti-gov, tapi setiap bulan kena telepon TNB ngadu pasal ni sape leh tahan~baik aku keje jadi reporter part time TNB...kesian la kat baby kakak aku yang tengah kusyuk tido time-time tu...dah selalu sangat, sape bley tahan???

P/s: harap TNB lebih cekap dan pantas lepas ni...

No comments: