Wednesday, May 12, 2010

hish~


Minggu ni aku saksikan betapa ramainye pemandu2 gila kat KL ni, yg suka hati bapak diorang je bawak kereta mcm bapak diorang yg punya jalan tu...kesabaranku tak dapat dibendung bila perempuan pun bawak kereta gila2....aduh memang betul perempuan mmg lebih terer sekarang ni....huhuhuhu

Aku perhatikan biasanya pemandu2 akan jadi sengal bila cuaca mendung...aku pun xtahu nape jadi camtu...mungkin lepas ni ada orang boleh buat research kot pasal ni...hehe

Yg bawak slow lane laju, yg potong sebelah kiri dekat tempat motor, yg masuk kiri kanan xbagi signal, dan mcm2 lagi lah...aduh, bak kata mak aku...."sabar jam, manusia ni rambut je sama, tapi perangai lain2"...erm~

P/s:aku pun penah gile gak bawak kete...siap Wira biru aku cocok Nissan Fairlady lagi...tapi xdela sengal bawak slow lane laju, sms kat lane laju, potong kiri, potong xde signal...huhu

3 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

p/s tu macam nak cakap ko ni pemandu berhemah la ek. macam la aku baru kenai hang tadi.

mamaqaseh said...

eh! sejak bila lak adik aku jd PEMANDU BERHEMAH ni???????????

Stoner said...

putat~akekekeke~tiru post ko~haha

akak,lalalala~