Wednesday, July 7, 2010

Tak Mandi


"Eee Bob nape rambut mcm xmandi jek?!!!"

tak terkata aku dibuatnya...dah le baru masuk kerja, shift malam tengah laju nak balik...habis semua dengar apa yang dia cakap...adoi~

JANGAN SALAH SANGKA~

geram ada, nak maki pun ada...tapi hasil kesabaranku, aku senyapkan saja...bukan aku tak mandi kak oi...aku sekarang pakai full face helmet...helmet motorcross aku tu betul-betul cengkam pipi aku yang kiut ni...

jadi...bila aku masuk ofis,rambut aku kering, dan pipi aku ade garis sikit...huh!!!

sabar jela~dah nasib badan...penat aku mandi macam pompuan pagi tadi...hehe

P/s:aku pun satu...terlupa nak touch up rambut dulu...sign in punye pasai~adoi~

2 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

lepas ni kalo tak mandi pun xpe la, hahaha...

Stoner said...

aah la~hahaaha