Tuesday, October 28, 2008

Ke Johor Jumpa Abg Putat

Salam
Pada 12 Oktober yang lepas, saya telah ke Kulai, Johor untuk ke majlis persandingan teman sekolah. Saya berada di sana selama dua hari dan tidur di rumah tumpangan Wan Hup dengan rakan-rakan zaman sekolah di Sekolah Tinngi Melaka dulu. Meriah bila dapat jumpa sesama sendiri, nak-nak lagi saya bawa Playstation2, habis bising la bilik hotel murah tu. Kepada mereka, harap bersabar la ek, training banyak-banyak sebelum lawan bola dengan saya...hehehe
tatkala nak pulang, saya membuat temujanji dengan Ustad aka Putat untuk berjumpa di IOI Mall Kulai. Rasa rindu kat dia, lagipun dia ada pesan barang dari Ecah. Alhamdulillah sempat juga kami bertemu, berborak dan bermain boling, walapun sekejap.
Putat sbalatooOoo~selamat hari raya~kihkih
P/s:Gerenti Putat makin kughuih sebab dia sibuk kat JB...harap-harap kau naik pangkat cepat ye!!!

1 comment:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

Stone, ari tu mmg tak pueh jumpe ko, byk bende nak disembang kan tapi disebabkan waktu yg selalu cemburu kan dunia ini, myb lain aru boleh kite sembang sampai suboh.