Sunday, October 12, 2008

Lata Hammer Versi Astro

Aku berangan jadi renjer hutan


Aku, Abg Masrohan dan Abg Sabri



Abg Masrohan ala-ala pose majalah Mangga

Salam

Kalau tak silap aku, pada 11 Ogos 2008 yang lepas aku pergi ke Lata Hammer dengan supervisor aku, abg Masrohan dan adik Ibrahim Pendek, iaitu abg Sabri. Tujuan kami bertiga pergi adalah hanya untuk melepas stress untuk ber'outdoor' sebelum bulan puasa. Sebelum ni ada juga rancang nak pergi dengan geng-geng PERLU. Tapi atas sebab plan dengan abg-abg Astro ni dibuat secara adhoc, aku bawak jugak diorang ke Lata Hammer.

Kami bertolak pagi-pagi sejurus lepas habis kerja malam. Perghhh~ngantok pun trekking gak. Dah lama tak buat camtu. huhu. Alhamdulillah aku dapat bawa diorang sampai ke air terjun. Perjalanan hanya mengambil masa selama 40minit saja. Kami mandi bertiga je. Abg Masrohan sibuk memancing. Selepas puas, kami bertolak balik ke Kuala Lumpur pada sebelah petangnya.

P/s: Kepada geng PERLU, sori tak dapat join sebab eden koje time korang pergi Lata Hammer aritu...insyaAllah next time aku join...hehe

8 comments:

atiquepinky said...

ko mcm da kurus..
;-p

hijau bumi Tuhan... said...

stone jaga bdn,haha...
weh ston, bestnye gi sana...aku pun xdpt join dorg hari tu...jom la pegi lg,haha...


salam perjalanan...

FoO dA fIrSt#1 said...

aik, kalau dah tiga orang saja yang pegi, sapa yang tangkap gambar hangpa bertiga?

owh pi tak roger no....

imayo said...

sronot dpt ber'otdo'..ade kesempatan berekreasi troskan..atiq akak xrase yg ston nie da kuoih..perasaan jer kot ;p

aboy said...

huhuhu....
aku jer yang xpernah gi sini lagi..=(

aishahadnan said...

SALAM KEPADA SEMUA AHLI PERLU, ALUMNI DAN SEMUA YANG DIHORMATI,
PERSATUAN PEMBIMBING REKREASI LUAR UITM AKAN MENGADAKAN KURSUS FIRST AID DAN C.P.R KEMUNGKINAN
PADA: 25 OKTOBER 2008 ATAU SELEPAS FINAL EXAM.
BAYARAN: RM60 SEORANG.
TEMPAT: FAKULTI SAINS SUKAN DAN REKREASI.
KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI:

ECAH : 017 248 4513
SOFWAN: 0176749900
SELEWAT2NYA: 19 OKTOBER 2008 / A.S.A.P

TQ..

ijay67 said...

Ada tips a-z nak dapatkan online muzik player @ mp3 player tak untuk blog? Tq

Stoner said...

hahahaha

atiq:aku kughuih ka ko saja puji nak elak daripada belanja aku mkn atiq

imayo:jgn jeles~

foo:abg sabri tu bwk tripod lew...

lan:leh2...nti kita p bwk awek k...

aboy:aboy,jgn sedey2...nti bek wani ek...hehehe