Thursday, July 30, 2009

Chamang aloha~

berminat???
kipas bbq tetap di hati
tau la kete aku cantik...berebut je keje
singgah di perancis~huhu
snap dari abg sabri...cantek la pro~

Kali ni aku dan budak-budak ofis ke Air Terjun Chamang...ni kali kedua aku ke sana...balik singgah Colmar Tropicale, Bukit Tinggi...saja bawak dorang jalan-jalan bergambar di sana...alhamdulillah semua selamat...keselamatan diutamakan...tapi bila anak Datuk K yg eksen bawak RX8 cucuk Jep 3901 dari belakang, aku dah x ingat apa dah...vrooom2~haha

P/s: Masa balik aku nampak budak-budak cina (seperti gambar di atas) dok terjun dari atas tengah waterfall tu...giler ar dorang neh~

6 comments:

hijau bumi Tuhan... said...

fuh, nmpknye makin ramai 'adik2' abg stone ye, hehe...


salam perjalanan...

ajoy87NF said...

abg stone pasni adik ajoy pun nak ikut gak ar.... bleyh???

Stoner said...

hehehe...mana muleh...nak jadi adik, pompuan je diterima...akekekeke

nadia said...

pompuan je ek???
erm nice pic~
huhu..

nadia said...

pompuan je ek???
erm nice pic~
huhu..

Stoner said...

akekekekee...ayoyo kalu da kawen mau kena tidoq luar neh~