Friday, September 12, 2008

Majlis Berbuka Puasa PERLU UiTM

Dari belakang macam Jonah Lomu...huhu

Dengan kawan-kawan yang pernah berjuang bersama

Hi all

Semalam juga (12 Sept 2008), aku telah dijemput oleh saudara Yasir Foo dan saudari Dilla untuk menghadiri majlis berbuka anjuran PERLU. Seronok mendengarnya, aku terus ke Shah Alam sejurus menghantar kedua ibu bapa dan kakak ku yang pergi mengerjakan umrah.

Aku tiba dalam jam 1900 dan terus disambut oleh teman-teman seperjuangan dan Presiden PERLU. Takdak apa yang aku bawa, hanyalah kegembiraan, senyuman dan 6 ketui Roti John untuk diratah apabila berbuka nanti.

Majlis telah dimeriahkan lagi dengan kehadiran En. Hisyam (Boss) sekeluarga, Cik su, En. Din (Coach ragbi yg berjaya), Miss Azlina dan PPT sekeluarga.

Semoga keluarga PERLU ini terus berjuang untuk FSR dan terus menjalinkan persahabatan yang mungkin tidak ada dalam mana-mana persatuan yang lain. Hanya Tuhan yang tahu sumbangan PERLU kepada FSR.

P/s: Aku sentiasa bersedia untuk berkhidmat bersama PERLU...jika ada kelapangan, roger je...huhu

2 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

semat btl kepala jonah lomu tu....

Stoner said...

erm...mmg semat...jgn mareh PPT...kih3