Thursday, July 24, 2008

Aku on9 kat fakulti???

Hehe...hari ni lepas kerja malam aku singgah ke Fakulti Sains Sukan UiTM. Niat hati nak ikut Shawn pergi kelas Boss. Aku sampai tepat jam 8.10. Tapi tak nampak2 kelibat Shawn. Adakah Shawn da kughuih~???hehe

Jadi aku pun terus breakfast then masuk lab. Rasa rindu sangat2 nak masuk lab dan jumpa pensyarah2 aku dulu. Tapi semua tengah mengajar kot. Tu yang lab ni sunyi je. Baru ku tahu friendster da kene blok. Tapi takpe, facebook dengan blogspot leh bukak. Leh la aku luangkan masa sementara tunggu Shawn. huhu

P/s: Hayatilah masa belajar anda di UiTM, kerana sesungguhnya suatu hari nanti pasti anda akan merindui kenangan2 indah di situ.

3 comments:

lieza said...

kalau U lain pun kena hayati gak

Unknown said...

yup sokong Izamuddin Bin Abd. Rahman(nme btu tu heheh)...mm U len,len la plk huhuu.Aku rindu kt UiTM zaman mude2 dlu huhuhu...cam nk jd budak blk la :(



p/s:Best time mude2 kt fac applied science

Stoner said...

haha

xpe tehaboo

tu sume kenangan masing2

leh jadikan pengalaman yg berguna

huhuhu