Saturday, July 19, 2008

Aku suke climbing plak


Haha, lepas je kensel kerja kat Wilderness, aku dapat berita daripada Ema yang Nomad Adventure nak pakai orang. Jadi aku pun pergi mencuba nasib kat situ. Datang-datang je, aku dijemput oleh seorang brader macam cina. Kecik-kecik je orangnye. Aku macam kenal tapi di mana ya?

Rupa-rupanya brader tu kawan boss aka Encik Hisyam yang folo kitorang pergi final camp Pulau Perhentian, Encik Zainal aka abang Kudult...hehe tabik bro~!!!

Di Nomad, aku bekerja sebagai part time wall climbing instructor. Jujur aku katakan, aku tak pandai panjat-panjat ni. Panjat "fly" asrama dulu pandai lah. haha. Aku dikenalkan oleh Abg Zainal kepada boss Nomad, Chan Yuen Li dan climber Malaysia, Salfarina aka Kak Sal. Nasib baik sume sporting. Aku malu nak panjat, tapi lama kelamaan aku panjat gak atas desakan kawan-kawan kat Nomad. Sekarang aku da suka panjat dan baru sampai gred 6b. Kira ok la tuh....climber versi heavyweight. akekekekekeke~

P/s: Terima kasih yang tak tehingga kepada Abg Zainal, Kak Sal, Arul, Syafiq, Lan, Wan dan Nana yang telah mengajar aku dengan lebih dalam pasal climbing ni. Jasa korang amat aku hargai especially Abg Zainal. Aku masih bekerja di situ kalau cuti. 10 Ogos ni ade tournament kat Nomad. So jemputlah datang yek~!!!

No comments: