Saturday, July 19, 2008

Qaseh Emily


Assalamualaikum semua. Pertama sekali mungkin anda semua tertanya-tanya siapakah gerangan insan yang bernama Qaseh Emily tersebut. Untuk pengetahuan anda semua, Qaseh Emily ialah seorang insan yang telah memberi cahaya baru dalam keluarga saya. Setelah 7 tahun menantikan kehadiran seorang waris dalam keluarga kami, akhirnya lahirlah Qaseh Emily bt. Hairyzal. Lahir pada 13 Mac 2008 jam 0925 dengan berat 3.69kg, kami semua bagaikan teruja sehingga mahu terbang. Hehe. Kehadiran bayi perempuan ini sungguh menggembirakan kami. Begitu comel macam anak cina. Akhirnya saya bergelar pakcik. Justeru saya memilih untuk menamakan blog saya ini sebagai "Qaseh Emily". Nama yang kakak dan suaminya simpan untuk 7 tahun. Gabungan kasih dua orang ibu. yeye~

1 comment:

Unknown said...

mm best je dgr cte owg ni aku ble plk ek.......ish2.