Saturday, August 16, 2008

Kelab Sukan dan Rekreasi NPU

Hi semua

Adoi~Sekarang ni aku dalam proses untuk membentuk sebuah kelab sukan dan rekreasi di department kami. Aku mendapati bahawa staf-staf di sini sebenarnya agak aktif untuk join aktiviti-aktiviti luar (outdoor), tapi selalu tak berkesempatan kerana kerja. Jadi bagi memudahkan semua dapat join aktiviti ni, aku mencadangkan supaya kami tubuhkan sebuah kelab. Sejak kerja di sini, aku selalu ajak senior-senior ini untuk ber 'outdoor'. Alhamdulillah kami telah mengadakan banyak aktiviti seperti trekking ke Sungai Chiling, boling, futsal dan trekking di Bentong.

Aku harap semuanya berjalan lancar agar kelab ini dapat ditubuhkan. Aku pun graduan Sukan, so kenalah bagi sesuatu untuk diorang. huhu

P/s: Aku harap dapat bawak staf-staf NPU ni buat aktiviti tali...

No comments: