Thursday, August 28, 2008

Kita bukan Jedi


Assalamualaikum~ huhu Dah lama rasanya tak online. Sejak banyak aktiviti dengan rakan-rakan di tempat kerja, dah takdak masa untuk aku online. Aku yakin lepas ni ramai rakan-rakan PERLU sedang berehat disamping mencari idea untuk menaip dan mencantikkan Blog mereka (seperti aku...hehe). Aku tak ke Kenyir tapi aku tahu mereka sedang kepenatan. Tapi takpa, curi masa untuk rehat, jangan paksa diri, nanti demam dan sakit ramai orang yang susah hati. Ingat Boss selalu kata-----> "kita bukan Jedi"~!!!huhuhu

P/s: Pasti Andaiku Tahu semakin hitam~hahahahaha~!!!!

5 comments:

aboy said...

wahh..kena la bro...macam real la..ngan baju nye lagi kan..=)

Stoner said...

kekekekeke

tiba2 jumpa background nih

apa lagi

da la tgh mam aiskrim

kuikuikui

sname said...

woi..
yang bawah tu tahan..
rugi beb lama x itam

Rindu Alam Indah said...

bro..jedi pakai light saber lor..maner ade pakai ais kerim..2 ingrdients nk bg gemoxx..ahaks..in any way lu mmg stail bro..keep up..dont reep up..or to karipap..

Stoner said...

ape ko merepek ni lanun~?