Saturday, August 16, 2008

Lord of Bowling


Semekum~

Tanggal 6 ogos yang lalu department aku telah mengadakan pertandingan bowling lagi sekali di Mines Shopping Centre. Ai, boringnye asik men boling je. hehe

Kami kena berkumpul di pusat boling jam 0900 pagi lagi. Setibanya aku di sana, aku mendapati senior-senior ramai yang x datang lagi. Jadi aku mengambil kesempatan untuk ber 'online' sekejap di CC berhampiran. Sempat jugak la aku baca blog kawan-kawan. hehe

Pada pertandingan kali ini, aku bernasib baik kerana telah memenangi Men Highest Score. Wah, tak sangka betul aku. Main saje-saje pun leh menang piala. huhu

P/s: Dah lama tak main boling dengan ahli-ahli PERLU. Bila mau battle lagi bro~???haha


2 comments:

FoO dA fIrSt#1 said...

cit nak kata dia terer la tuh....

lencong satu kali.....

Stoner said...

hahahaha

mai wa lencong banyak kali

sekarang jin lencong tgh hebat

huhu